La părinți acasă avem internet de la rcs&rds. Netul merge bine, asta când nu sunt furtuni sau când pur și simplu nu vrea să meargă. Am avut o problemă de conectare, am sunat la suportul tehnic să reseteze conexiunea. Deși nu sunt titular de contract, acesta fiind pe numele mamei mele, mă gândeam cu groază cum agentul de la telefon nu mă va ajuta până nu va vorbi cu titulara de contract (absolut fără nici o cunoștință tehnică!). Sun totuși, dau datele de pe contract, explic situația și întreb sfios dacă pot fi ajutat, și surpriză, domnișoara de la rcs face toate cele de trebuință ca să pot să-mi restabilesc conexiunea la internet.
Scriu asta pentru că, la ultimele apeluri către ei și către firma proștilor vodafone (la care am renunțat între timp), se împiedicau toți de vestitul GDPR înainte să ajute cu adevărat un client. Astfel, de această dată, felicitări rcs&rds, ați făcut niște clienți fericiți!
***sper că e de la sine înțeles că textul ăsta nu e sub nici o formă sponsorizat de cineva.
Lasă un comentariu