Citeam cu interes maxim, transformat apoi în scârbă, un articol despre veșnicele meditații date de ultracalificații profesori români (și învățători, ni se șoptește în cașchetă) ultraperformanților elevi români.

Vorbim de elevii normali, talpa țării cum s-ar spune, marea masă, nu despre medaliații anuali la fiecare olimpiadă de la fiecare materie de pe planetă, unde românii se bat cot la cot cu mari națiuni ale lumii în toate științele și cunoștințele. Noi vorbim despre meltenismul clasic, ăla în care părinții își îndoapă copiii cu meditații și informații cum îndoapă francezu’ gâștele cu porumb ca să facă mai apoi pate-ul de foie gras. Pe de-o parte, avem părinții care, mai nou, insistă cu meditațiile către profesori, avem profesorii care, deși se bagă în ilegalități dacă oferă meditații copiilor de la clasele unde predau, iar în cele din urmă, avem gâștele, pardon, elevii.

Așa cum se prezintă în articol, deși meditațiile la gimnazii și licee s-au diminuat, la clasele primare reprezintă norma, armata, alfa și omega-ul școlii românești, care, la nivel de mase, produce imbecili patentați, analfabeți funcționali cu diplome ștampilate. Nu mai elaborăm articolul, îl puteți parcurge rapid, însă ne întrebăm care e scopul meditațiilor, până la urmă? Care sunt cauzele adevărate? De ce insistă părinții cu adevărat ca plozii lor să „bage materie” în stil barbar? Asta în condițiile în care, dupa vorba profesorului de istorie de la facultate, are studenți care n-au auzit de cel mai celebru mustăcios, pedantul Adolf Hitler.

Dacă nu ar fi de plâns, ar fi de râs. Și râdem și noi de prostia celor care insistă pe acest drum, validând a nu știm câta oară vorba veche cum că intri în școala românească bou și ieși vacă, doar că acum, iată, o faci pe bani mulți dați pe meditații și pe psihicul copilului pe care tu l-ai făcut (și tot tu îl omori). Lăsați, dragi prieteni, ce ne trebuie nouă Hitler la Facultatea de Istorie, când odorul nostru e campion la olimpiada municipală.

Sursa foto.

Lasă un comentariu