Pornind de la știrea interesantă de astăzi despre micul cartel al prinșilor cu mâța în sac și cu sacul în căruță, alde Samsung, eMag, Altex și Flanco, magazinele preferate ale rumânilor, am vrea să ne atragem atenția nouă dar și cititorilor că, de fapt, coțcarii ăștia, nu erau prietenii clienților, nici pe departe, ci, în bunul stil de biznis, au încercat cu abnegație și nesimțire să înșele și să păcălească românul atât cât se poate.

Amenda totală de peste 123 de milioane de lei, împărțită, cum s-ar zice, pe cap de vită furajată este un dos de palmă peste botul companiilor ăstora care, deși le vedem mari susținătoare de proiecte pentru societate, donatoare de bani pentru cauze umanitare sau alte situații aducătoare de like-uri, compasiune și sentimente nobile, iată că nu se dau nici în lături, nici în lături de la înșoricături pe spatele clienților finali. Putem doar să le batem obrazul negustorilor și prinși și necinstiți, rezervându-ne dreptul de-acum și până când vrem noi să le arătăm această pisică moartă ori de câte ori ne tună în cap.

Evident, nu în ultimul rând, îndemnăm proactiv, cum s-ar spune mai nou în uzanța contemporană, pe toți foștii, actualii și viitorii clienți să ia aminte la astfel de evenimente și, pe cât posibil, să tragă și ei din când în când un bobârnac acestor firme, poate chiar un șut în fundul economic, spre informarea acestora că clientul a băgat la cap din ce aluat sunt făcuți acești comercianți transformați tot mai mult în bișnițari de telefoane.

Actualizare: acest video de la pretinul nostru Rossmann vine ca un mare argument pentru ideile din acest articol și ca un sănătos șut în ouă pentru ditamai producătorul Samsung, această firmă de nevinovați, o cruce roșie a consumatorului de electronice de pretutindeni.

Sursa foto.

Lasă un comentariu