
Citeam fugitiv despre îmbolnăvirea piloților și copiloților falnicei companii de stat TAROM, acest CFR al aerului, care tot ca ochiul mortului se comportă și se mișcă, chiar și în anul de grație 2024.
Dar, ca de obicei, stau strâmb (din diferite motive) și judec drept, după cum întotdeauna am făcut-o, cu o obiectivitate imbatabilă, și mă poziționez clar și categoric de partea piloților în discuția/negocierea cu firma mumă și reprezentatul politic, păduchele gelat grindeanu.
Și motivele sunt extrem de simple, în industria aviatică, la fel ca și în altele, riscul și responsabilitatea sunt extrem de importante, mai ales că cele mai mici greșeli pot provoca tragedii inimaginabile.
Anii de studiu, orele de zbor, experiența și, așa cum am spus deja, riscul și responsabilitatea trebuiesc toate remunerate corect și proporțional. Și nu mă refer doar la piloți aici, ci și la mecanici și alți profesioniști implicați direct în buna desfășurare a unui zbor.
Cei 500 de euro fluturați la nasul piloților de către bișnițarul ăla sunt, dacă e să dăm crezare pilotului intervievat, un scuipat în freză pentru acești oameni, în condițiile în care la companii low-cost, cum este exemplul ungurilor de la Wizzair, salariile sunt hă-hă, clar mai potrivite.
Vom vedea în ce fel o companie condusă în purul stil românesc, căpușată de toți imbecilii și bandiții țării, va reuși să ajungă la un acord cu angajații, și în ce măsură banii cel mai probabil cuveniți acestora din urmă vor lua drumul buzunarelor acestora și nu ale îmbuibaților și hoților care au supt și încă sug de la Tarom ca de la țâța vacii.
Actualizare: s- ajuns la un acord pentru o mărire de salariu de 1500 de Euro, dsr în tranşe, prima fiind în acest an.
Dacă creşterea se dă ca la profesori, la anul şi la mulți ani, cu siguranță ne vom mai aştepta la altă îmbolnăvire subită a piloților, ceea ce ar fi minimul care se poate face.
Sursa foto.
Lasă un comentariu