După cum știți pretini, nu o dată am dat de pământ cu lingăii zilei, și, în rând cu mai-marii domeniului de gaming, am dat aprobator din cap la ideile de bun simț lansate în hohote de râs și lacrimi provocate tot de starea de bine.

Cum ar fi fost SBI (Sweet Baby Inc.) și magnificele lor înșoricături din lumea de gaming, adaptarea la audiențele de toate rasele, genurile și gradului de ofensare a fiecăruia, având ca biblie codul DEI-ului deja bătut în piatră pe te miri ce piramide imaginare. Tot așa, am vorbit despre proștii de la ubi$oft, care au aruncat o găleată de muci într-o farfurie de ciorbă de fasole, odată cu samuraiul Yasuke desprins parcă din cartierele cele mai rău-famate ale faimosului Baltimore (Maryland sau MD), care mai că nu ne transmite într-o engleză de neighbourhood că „we wuzz samurai and shiieet”.

Mai recent, deși n-am apucat să dezbatem subiectul mai pe larg, pentru că jocul nu prezenta un interes enorm pentru mine, a mai fost rahatul aproape făcut bici de aceiași nătărăi de la ubi$oft, a fost lansat și atrocitatea de Star Wars Outlaws, și, după cum s-a văzut, a fost o mizerie patentată, la fel ca și vestitul Assassin’s Creed Shadows, care a reușit performanța, cu plăvanul cărător de arme să își pună în cap toată nația insulară a japonejilor și o altă foarte mare parte a gamerilor nejaponeji, dar dornici de un joc curat, care să respecte adevărul istoric și să fie distractiv, fără nici o implicare politică, woke-istă și incluzivă. Asta pentru că, gamerii, la fel ca fetele vestitei Cindy Lauper, want to have fun!

Și, revenind la subiectul epistolei de astăzi, rezultatul a fost celebrul fuck around and find out al gângavilor ăstora, care s-au trezit cu acțiunile pe bursă în scădere continuă de aproape două săptămâni sau poate chiar mai mult, explicat mult mai bine în videoclipul atașat, care sosește negreșit la poșta redacției de la pretinii noștri cei informați în domeniu, cărora le mulțumim de fiecare dată pentru pont-urile foarte utile și relevante.

Ce să mai spun, decât bravo bă! V-ați șters la fund cu părerile masei celei mai însemnate de gameri care oricum vă mâncau din palmă și ați reușit să-i transformați în niște oameni dezgustați și care se feresc de voi ca de ăla cu păr, mai ales când lansați jocuri doar ca să periați niște neînsemnați care nu vă aduc nici acțiuni la preț bun, nici salarii mai mari și nici nu vă ridică vânzările. Asta pentru că, firma voastră trebuie să facă bani ca să trăiască, nu like-uri! Pentru că like-urile și share-urile nu vă plătesc vouă, boilor, salariile și nici nu vă dau de mâncare la copii și, cel mai important, nu a mai convins învestitori că merită să-și arunce banii pe fereastră pentru mofturi total inapte.

Nu îmi pare rău pentru că, deși semnele erau clare, ăștia s-au încăpățânat să bage clienților pe gât propagandă ieftină în loc de jocuri de calitate. Așa că, în zi de azi, află singuri ce înseamnă să perseverezi în prostie.

Sursa foto.

Lasă un comentariu