Dragi pretini, revenim la un subiect care deși l-am abordat acum foarte multă vreme, persistă și se înrăutățește pe zi ce trece: acela al datelor furate, folosite de mașina ta și folosite ca să-ți vândă înapoi gogoși din pură lăcomie a producătorilor.

Astăzi avem cazul gunoaielor de la Stellantis, grup ce încorporează firme ca Fiat, Jeep, Peugeot, Maserati, Citroën sau Opel, printre altele. Și bandiții ăștia ce fac deja de o vreme încoace poate vă întrebați. Păi nimic, ci un bănuț cinstit, rulând reclame agasante direct pe monitorul din mașina ta Jeep, dacă ești un Joe-Six-Pack și te plimbi pe drumuri americane!

Cum s-ar zice, când te-ai oprit la semafor și ești atent până se face verde, zbang, o reclamă drăguță, ca să-ți faci o garanție extinsă la mașină, în caz că te plictisești prea mult. Apăi nu e diferit de cazurile anterioare, când mașinuțele cele noi și sofisticate trăgeau cu urechea și poate și cu ochiul la cum făceai sex în mașină, acum au ocazia să te întrebe dacă ai folosit și prezervative și dacă nu cumva dorești să îți faci stocul, să nu rămâi fără.

Și ce mai poți face ca un client care a dat banul și s-a trezit deja cu pocinogul gata făcut, pentru că nu poți sub nici o formă să te scapi de reclame și să-ți vezi liniștit de atenția la drum sau de muzica preferată?!

Nu am crezut că putem ajunge atât de boi și de folosiți de firme, dar iată că aici s-a ajuns, și din poziția în care suntem, sunt puține lucruri de făcut pentru a remedia situația…

În altă ordine de idei, reclamele și notificările de pe telefoanele Samsung că a ieșit pe piață noul Galaxy PRȚȚ, și că ești invitat să îl precomanzi sau să îl cumperi sunt un moft față de mizeria amintită mai devreme…

Câteodată cochetăm din plin cu gândul de offgrid și îi înțelem pe cei care au ales acest stil de viață…

Sursa foto.

Lasă un comentariu