
Dragi preatini, în timpul nostru liber, cel după timpul liber, mai avem vreme și de narări mai lungi ale unor subiecte abordate de Baldemortul și de alți titani ai întărnătului, vorba fostului nostru coleg de la Bălți.
Și astăzi am dat peste colajul adunat de Asmon referitor la toți idioții și prăjiții planetei America, această planetă Moldova mai mare și mai înghesuită de proști care s-au agitat ce pepsi-ul scăpat pe jos și desfăcut în grabă, când au văzut o blonduță, ceva actriță, care face reclamă la niște blugi.
Evident, fata, ceva actriță extrem de populară pentru că e drăguță și are sânii mari și frumoși, veleități de primă clasă mai ales în penibilul Hollywood de astăzi, a fost pusă la stâlpul infamiei, cum ar fi zis Tribunul, pentru că fetișcana e descrisă de o voce cam așa: Sydney Sweeney has great jeans. Într-adevăr, jeans (blugii) se pronunță foarte asemănător, dacă nu chiar la fel ca și genes (gene, din genetică adică)…
După care, puteți uita, cum ar zice imbatabilul om cu extorsiunea unui degajament…
S-au trezit toate țațele pământului, toți amețiții sultanatului american, care chiar au timp toată ziua să strige ca din gură de șarpe a fascism, nazism, hitler și alte aberații cutremurătoare, proștii ăștia neștiind nici măcar prenumele monstrului pe care-l numesc și nici măcar perioada în care a fost activ.
Mai departe, woke-ismul, invidia, ciuda și prostia distilată și ajunsă la rang de parfum extrem de scump, au dat rezultatele culese de Asmon și de alții, într-o ditirambică lamentare despre blonduța drăguțică și cu big bazonkas care face o reclamă la niște blugi împuțiți! Fără să știe ce halucinează, proștii ăștia aduc în discuție arianism de factură nazistă, rasism și toate pocinoagele și scornelile de facture woke-istă, de un ridicol epustuflant.
Și exemplele sunt extrem de clare, numai uitați-vă la gaming, unde Stellar Blade, cu artista coreeană, desenată într-un mare fel, ca să aibă cele mai interesante forme pohtite de orice șoarece de gamer, a spart orice top de vânzări, în comparație cu atrocitățile de factura Dragon Age Veilguard, care știm cu toții ce succes de flop sinistru a avut!
Și proștii planetei asta nu par să înțeleagă: orice ar face oricine, frumosul, în ochiul privitorului, vinde întotdeauna! Că-i amatoarea cu forme frumoase și ochi albaștri Sydney, că-i imbatabila Tyra Banks sau altă artistă de clasă mondială, Naomi Campbell, sau, de partea băieților, că-i Clooney, Gosling Michael B. Jordan sau Shemar Moore, toți cei enumerați și foarte mulți alții vor fi preferați întotdeauna în fața unor nimeni de nicăieri, care pe deasupra mai și croșetează ciorapi de lână (!!!), care chiar nu au „blue jeans” de nici un fel!
Nimeni nu sare în sus când apar alde Jourdan sau Halle să facă vreo reclamă și nu s-ar fi făcut nici un tam-tam penibil dacă din gura lor am fi auzit că și ele au blue jeans! Asta pentru că nu găsim că greșesc: chiar au blue jeans! Foarte blue!
E distractiv să urmărești cum le explodează făcăturile de creier tuturor prăjiților ăstora pe o temă atât de irelevantă: un joc de cuvinte bine ales, o gagicuță bine aleasă, drăguțică și dotată, care vinde (blugi, atenție și altele), exact ingredientele pentru o reclamă reușită, nu grozavă, dar reușită, care prinde la public.
Ne dăm și noi o palmă peste ochi când observăm halul la care s-a ajuns și aberațiile vomitate fără pic de gândire în online și ne mirăm cât de mult mai poate să îndure și internetul ăsta!?
hăștagprăjițiiplanetei, hăștagpalmăpestefață
Sursa foto.
Lasă un comentariu