Update: nu am reușit să observăm, dar se pare că foarte în detaliu, pretinul nostru di pisti oșean, Louis Rossmann, vorbește și el despre subiect. Video mai jos.

Dragi pretini, notăm și noi cu un dezgust moderat ceea ce observă necolegul Vali vis-a-vis de metodele companiilor moderne de a mai stoarce un dolărel și de a mai se răhăți în gura clienților, ori de câte ori are ocazia.

Astăzi, firma sudcoreeană $am$ung, scuipă între ochi clientul american și i se răhățește în cap, băgându-i pe gât și pe ochi reclame pe display-ul frigiderului inteligent. Nu de alta, dar dacă prostul de american a avut minim 1800 de dolari să cheltuie pe un frigider dăștept și conectat la întărnăt, iată că poate mai are și destul timp și nervi încât să vadă și o reclamă duioasă în timp ce-și scoate laptele împuțit din frigider.

Asta doar din grija nesimțiților de la Samsung pentru clientul final. Și, evident, arătând o inegalabilă inovație în domeniu, gunoaiele astea au găsit de cuviință că cea mai mare inovație este să bombardeze clientul final cu reclame.

Suntem curioși dacă proștii ăștia de la $am$ung s-au gândit să inoveze mai mult la telefoanele mobile și să le crească autonomia, pentru că bateria ține tot ca înainte, că înainte era mai bine, adică nu mai mult de 2 zile. Bine totuși că ne încurajează lumea să folosim Google Pay, Apple Pay și alte minuni și bilete virtuale, iar când bateria crapă, să ne uităm pe pereți ca spaniolii care au stat mai multe zile cu banii virtuali în conturi și cu frigiderul neinteligent gol, din lipsă de bani!

Nu că nătărăii de coreeni ar fi primii la astfel de inițiative mizerabile, doar am mai discutat și de alți bandiți nesătui, Stellantis, dar putem să le batem și ăstora obrazul și să le dăm un dos de palmă peste bot pentru lăcomie și dispreț față de cumpărător.

Lasă un comentariu